رفتن به محتوای اصلی

حسینیه رسانه ۶ | بزرگداشت «شهدای رسانه‌ای غزه» در بیرجند برگزار شد

1402/08/23

▪️ ششمین برنامه از سلسله‌برنامه‌های معرفتی حسینیه رسانه، ویژه بزرگداشت شهدای رسانه‌ای غزه توسط خبرنگاران و فعالان فضای مجازی استان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی، ششمین برنامه از سلسله‌برنامه‌های معرفتی «حسینیه رسانه»، ویژه بزرگداشت شهدای رسانه‌ای غزه توسط خبرنگاران و فعالان فضای مجازی استان با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محقی مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی و با نوای کربلایی هاشم صلاحی مدیر بنیاد علوی استان در محل نمازخانه کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی در این برنامه گفت: امروز مهم‌ترین جنگ رژیم صهیونیستی با غزه در فضای مجازی و رسانه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی محقی تصریح کرد: دشمن در این جنگ رسانه‌ای در تعویض جای ظالم و مظلوم بسیار قوی عمل می‌کند و ما شاهدیم در کشور نیز یک عده در جبهه دشمن قلم‌زنی می‌کنند و خجالت هم نمی‌کشند.  

وی افزود: رسانه‌های دشمن در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی، با از بین رفتن آبرو و اعتبار خود ابایی ندارند و با اینکه می‌دانند از لحاظ علمی اعتبار خود را از دست می‌دهند اما برای حمایت از رژیم کودک‌کش دروغ می‌گویند و اعلام می‌کنند که رژیم غاصب حق بوده و فلسطین از قبل وجود نداشته است.

انتهای پیام/