رفتن به محتوای اصلی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان‌جنوبی | ارسال ۳۳۸ اثر به دبیرخانه جشنواره

1402/10/26

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از ارسال  ۳۳۸ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سجاد رضایی صبح امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی اظهار داشت: مراسم رونمایی و آغاز برگزاری این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر از آذرماه با حضور سخنگوی دولت سیزدهم رقم خورد.

وی با بیان اینکه ۷۰ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر شرکت کردند، افزود: در این راستا خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان ۳۳۸ اثر به ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کردند.

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در ادامه بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به یک نماد کشوری تبدیل شده است و در این بمباران وحشیانه رسانه‌ای دشمن که قصد دارد اذهان مردم را تحت سیطره خود قرار دهد، فعالان رسانه‌ای همانند ابوذر نمی‌گذارند تا امپراطوری رسانه‌ای غرب به اهداف شوم خود دست یابد.

رضایی ادامه داد: در راه اهداف جمهوری اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه حاضر به جان فدایی هستیم و همانند مجاهدان در عرصه جهاد تبیین فعالیت خواهیم کرد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی شب گذشته گفت: سپاه پاسداران پاسخ سختی به حادثه تروریستی کرمان دادند و گوشه کوچکی از اقتدار جمهوری اسلامی بود.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در پایان گفت: در عرصه رسانه و فضای مجازی نیز این پاسخ سخت را با موشک‌های وحدت در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/