رفتن به محتوای اصلی

جام رسانه‌‌ای امید در ایستگاه «طبس»

1402/10/16

فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان طبس در قالب‌های مختلف رسانه‌ای و در محورهای موضوعی معین تولید محتوای سریع، از ایده‌پردازی تا اجرا و انتشار گسترده را تمرین کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی، پس از برگزاری مرحله شهرستانی «جام رسانه‌ای امید» در شهرستان زیرکوه و بیرجند، این رویداد به ایستگاه شهرستان طبس رسید.

فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان طبس روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه جاری با حضور در حسینیه جماران این شهرستان، در قالب‌های مختلف رسانه‌ای و در محورهای موضوعی معین تولید محتوای سریع، از ایده‌پردازی تا اجرا و انتشار گسترده را تمرین کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در حاشیه این رویداد گفت: در قالب این رویداد رسانه‌ای ۶ تیم از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان طبس در ۳ محور موضوعی و ۹ قالب تولید محتوا به رقابت پرداختند.

سجاد رضایی تصریح کرد: هدف از برگزاری این‌ رویداد امیدآفرینی و برسازی رسانه‌ای خدمات و دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این رویداد در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: راهیافتگان به مرحله استانی، هفته اول بهمن ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/