رفتن به محتوای اصلی

جام رسانه‌‌ای امید به ایستگاه «بیرجند» رسید

1402/09/19

فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان بیرجند در قالب‌های مختلف رسانه‌ای و در محورهای موضوعی معین تولید محتوای سریع، از ایده‌پردازی تا اجرا و انتشار گسترده را تمرین کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی، پس از برگزاری مرحله شهرستانی «جام رسانه‌ای امید» در شهرستان زیرکوه، این رویداد به ایستگاه شهرستان بیرجند رسید.

فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان بیرجند روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه جاری با حضور در حسینیه جماران این شهرستان، در قالب‌های مختلف رسانه‌ای و در محورهای موضوعی معین تولید محتوای سریع، از ایده‌پردازی تا اجرا و انتشار گسترده را تمرین کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در حاشیه این رویداد گفت: در قالب این رویداد رسانه‌ای ۱۲ تیم از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان بیرجند در ۳ محور موضوعی و ۹ قالب تولید محتوا به رقابت پرداختند.

سجاد رضایی تصریح کرد: هدف از برگزاری این‌ رویداد امیدآفرینی و برسازی رسانه‌ای خدمات و دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این رویداد در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: راهیافتگان به مرحله استانی، هفته اول بهمن ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/