رفتن به محتوای اصلی

«جام رسانه‌ای امید» | «زیرکوه» خراسان‌جنوبی میزبان رقابت‌ فعالان رسانه‌ای

1402/09/06

رویداد جام رسانه‌ای «‌امید» در مرحله شهرستانی به میزبانی شهرستان زیرکوه و رقابت فعالان رسانه‌ای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج رویداد جام رسانه‌ای «‌امید» در اولین مرحله شهرستانی خود به میزبانی شهرستان زیرکوه و رقابت فعالان رسانه‌ای این شهرستان روز پنجشنبه دوم آذرماه جاری در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار و از برگزیدگان این مرحله تقدیر شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در حاشیه این رویداد گفت:‌ این رویداد رسانه‌ای همزمان با هفته بسیج در مرحله شهرستانی به میزبانی شهرستان زیرکوه برگزار شد.

سجاد رضایی عنوان داشت: در قالب این رویداد رسانه‌ای حدود ۶۰ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان زیرکوه در ۳ محور موضوعی و ۹ قالب تولید محتوا به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این‌ رویداد امیدآفرینی و برسازی رسانه‌ای خدمات و دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: در این رویداد خبرنگاران خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی حضور دارند که به صورت همزمان اخبار و محتوای تولیدی خود را منتشر می‌کنند.

 گفتنی است مرحله شهرستانی این رویداد در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد و راهیافتگان به مرحله استانی، هفته اول بهمن ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/