رفتن به محتوای اصلی

رونمایی «سخنگوی دولت» از پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان‌جنوبی

1402/09/11

پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ ابوذر خراسان جنوبی روز شنبه (۱۱ آذر) با حضور سخنگوی دولت، استاندار و فعالان رسانه‌ای استان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری شبستان، آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز صبح (۱۱ آذر) با حضور سخنگوی دولت، استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فعالان رسانه‌ای استان خراسان جنوبی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد. 

محورهای اصلی جشنواره شامل مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی است. 

آثار در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس، موشن گرافیک و پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی قابل دریافت است.

 علاقمندان برای شرکت در ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی تا پنجم دی‌ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به اکانت ایتا و روبیکا resanekhj@ ارسال کنند. 

آثار تولیدی که از ابتدای امسال تا ۳۰ آذر ماه سال جاری در یکی از رسانه‌های استان منتشر شده است امکان حضور در جشنواره رسانه‌ای ابوذر را دارند. 

انتهای پیام/