رفتن به محتوای اصلی

آغاز به کار غرفه بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در نمایشگاه دفاع مقدس

1402/07/05

 همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی «فتح قله‌ها» در بیرجند، غرفه سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی به نمایندگی از رسانه‌های استانی در این نمایشگاه شروع به کار کرد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی «فتح قله‌ها» در بیرجند، غرفه سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی به نمایندگی از رسانه‌های استانی در این نمایشگاه شروع به کار کرد. 

در این رویداد که دوشنبه سوم مهرماه جاری آغاز شد غرفه بسیج رسانه به منظور تسهیل فعالیت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان جهت تولید محتوای رسانه‌ای مرتبط با دفاع مقدس ضمن دعوت از پیشکسوتان و رزمندگان این عرصه و همچنین مسئولین ذیربط، فضای گفت‌وگو و خدمات پشتیبانی فنی و محتوایی را در این محل فراهم کرده است. برپایی میز آموزش سواد رسانه‌ای ویژه والدین کودکان و نوجوانان، برگزاری اولین نشست کارگاه آموزشی خبرنگاری در بحران، میز روایت به منظور دریافت سوژه‌ها و مشکلات مردمی از جمله دیگر برنامه‌های این غرفه در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی «فتح قله‌ها» می‌باشد که تا روز جمعه هشتم مهرماه جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/