رفتن به محتوای اصلی

باید با طرح مدون رسانه‌ای به سراغ موضوع «حجاب» برویم

1402/04/26

هیئت‌اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با حضور اعضا و نیز معاون فرهنگی هنری و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، چهارمین نشست هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان در سال جاری هشتم تیرماه در محل روزنامه «آوای خراسان‌جنوبی» برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان در این نشست که به صورت ویژه در راستای هم‌اندیشی رسانه‌های استان جهت پرداخت هرچه بهتر به موضوع «عفاف و حجاب» برگزار شد، اظهار داشت: مسئله حجاب و عفاف از معدود مسائلی است که رسانه های داخلی بدون هیچگونه طرح مدوّنی به آن پرداخته‌ و بیشتر دچار سردرگمی گردیده‌اند.

سجاد رضایی تصریح کرد: بعضی اوقات دفاع و پرداخت به شیوه نادرست، آثار منفی برجای گذاشته و موجب سوءاستفاده بیشتر شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های رسانه‌های استان در خصوص موضوع «حجاب و عفاف» اذعان داشت: اما به نظر می‌رسد برای ترویج و پرداخت بهتر موضوع باید گام‌های بیشتری برداریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان عنوان داشت: تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های شوم دشمنان در ارتباط با شکستن حریم عفاف و حجاب؛ تبیین و تشریح آثار مثبت عفاف و حجاب و حیا و آثار زیانبار نادیده گرفتن آن‌ها؛ ترغیب نهادهای دولتی و مردمی به رعایت عفاف و حجاب از درون خود؛ تبیین صحیح الگوی ارتباط با زنان و مردان در اجتماع و پیامدهای نامطلوب ارتباط ناصحیح؛ ارائه و ترویج الگوهای مطلوب و جذاب حجاب و عفاف؛ ارائه آمارها و مستندات از کشورها و جوامع بی‌بند و بار و آثار سوء گریبانگیر آن به ویژه جوامع غربی؛ تهیه گزارش های مستند و مناسب از وضعیت بی حجابی و آثار سوء اجتماعی بر فرد و جامعه از جمله سیاست‌های سازمان بسیج رسانه در پرداخت به موضوع «عفاف و حجاب» است.

انتهای پیام/