رفتن به محتوای اصلی

کارگاه «هوش مصنوعی و رسانه؛ چالش‌ها و فرصت‌ها» در بیرجند برگزار شد

1403/02/08

کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی و رسانه؛ چالش‌ها و فرصت‌ها» با هدف بررسی نسبت هوش مصنوعی و رسانه‌ها به همت سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و روابط عمومی استانداری در محل سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی؛ کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی و رسانه؛ چالش‌ها و فرصت‌ها» صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه جاری با هدف بررسی نسبت هوش مصنوعی و رسانه‌ها به همت سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و روابط عمومی استانداری در محل سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

این کارگاه با ارائه استاد مدعو مهندس مصطفی ضابط پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی و مدیر مؤسسه تخصصی سواد رسانه‌ای خواجه نصیرالدین طوسی و با حضور اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات کل استان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

بررسی نسبت هوش مصنوعی و رسانه‌ها در سال‌های آینده، معرفی ابزارهای تسهیلگر هوش مصنوعی در حوزه خبر و اطلاع‌‌رسانی و کاربردهای روزمره این فناوری در حال پیشرفت از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود که با استقبال شرکت‌کنندگان مواجه شد.

انتهای پیام/*