رفتن به محتوای اصلی

دستورکار مشترک روابط عمومی‌ها و بسیج رسانه خراسان‌جنوبی

1402/10/06

مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی بر ضرورت امیدآفرینی به عنوان دستورکار مشترک روابط عمومی و بسیج رسانه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی با حضور در سازمان بسیج رسانه استان با سجاد رضایی مسئول این سازمان دیدار و بر ضرورت امیدآفرینی به عنوان دستورکار مشترک روابط عمومی و بسیج رسانه تأکید کرد کرد.

مهدی مرادی با تأکید بر این مطلب در دیدار رئیس بسیج رسانه استان، عنوان داشت: دولت سیزدهم طی دو سال گذشته در استان خراسان‌جنوبی اقدامات شاخصی انجام داده که اغلب در نوع خود بی‌نظیرند.

وی با ذکر این نکته که بخش عمده این اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی از استان صورت گرفته، تصریح کرد: این اقدامات در شتاب دادن به برنامه‌های توسعه‌ای استان بسیار مؤثر بوده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: آغاز پروژه انتقال گاز دشتک زابل به نهبندان و سربیشه، انتقال آب دریای عمان، احیای پروژه راه‌آهن نهبندان-بیرجند-قاین-یونسی و غیره از جمله طرح های زیرساختی است که در استان عملیاتی شده‌اند.

مرادی عنوان داشت: اجرای طرح‌های توسعه در کارخانه‌های زغال‌سنگ پروده و کک طبس و کویرتایر، افتتاح فاز یک و شروع عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه فولاد قاین، اجرای پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان و غیره نیز از جمله پروژه های مهمی است که به رونق اقتصادی استان کمک قابل توجهی کرده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی جامع درخصوص این اقدامات، متذکر شد: تحقق این مهم، تلاش بیشتر روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، هم‌افزایی رسانه‌ها و اهتمام فعالان فضای مجازی را می‌طلبد.

انتهای پیام/