رفتن به محتوای اصلی

پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به مناسبت روز بسیج رسانه

1402/10/21

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی طی پیامی فرا رسیدن ۱۶ آذر ماه، روز بسیج رسانه را به تمام خبرنگاران بسیجی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در پیامی فرا رسیدن ۲۱ دی‌ماه روز بسیج رسانه را تبریک گفت. در متن پیام آمده است؛

بسم رب اللوح و القلم
بیست و یکم دی‌ماه؛ سالروز عروج ملکوتی شهید جاویدالاثر «غلامرضا رهبر» که به نام روز «بسیج رسانه» مزین شده است، فرصتی است برای پاسداشت تلاش پیوسته و فداکارانه  اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که در مقابل جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گفتمان منطقی آن، قلم خود را به مثابه سلاحی کارآمد در مسیر دفاع از این حقیقت و تاباندن پرتوی از خورشید آن به فطرت حق‌جوی بشری به کار گرفته‌اند.

خبرنگار بسیجی برای تحقق این هدف همیشه در میدان است، به ویژه امروز که در جنگ نرم، قلم او و لشکر بی‌شمار کلمات اویند که باید هم در خاکریز دفاع بایستند و هم با طراحی هجوم به پایه‌های فکری و تبلیغاتی نظام باطل بتازند، بر آنان هجوم برند و در فرآیند قرآنی «جادلهم بالتی هی احسن»، بنیاد تزویر و دروغ و جنگ روانی را به چالشی فروکاهنده بکشند. میدانی که بسیاری از اولیای الهی، صلحا و شهدا در میانه آن با بذل جان و مال به جهاد و فداکاری پرداخته‌اند.

اینجانب ضمن درود به روح پاک و مطهر شهید «غلامرضا رهبر»، شهید «محمدرضا فرهادی» تنها شهید خبرنگار استان و تمام خبرنگاران بسیجی سفرکرده، روز بسیج رسانه را به تمام تلاشگران بسیجی استان خراسان‌جنوبی تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون برای ایشان خواستارم.

 سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی

 

انتهای پیام/