رفتن به محتوای اصلی

«آیه‌های زخم» برای پرستاران و به یاد غزه + تصاویر

1402/08/29

جمعی از اهالی رسانه، هنرمندان و فعالان فضای مجازی با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند ضمن تجلیل از پرستاران، جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان‌های غزه را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ «آیه‌های زخم» برنامه‌ای هنرمندانه و مشترک از سازمان بسیج رسانه، فضای مجازی بسیج، بسیج هنرمندان و بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی که روز یکشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در محوطه ساختمان بیمارستان امام رضا (ع) اجرا شد تا گوشه‌ای از مظلومیت مردم غزه را در شرایط سخت بمباران بیمارستان‌ها به نمایش بگذارد.

«آیه‌های زخم»

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در حاشیه ویژه برنامه آیه‌های زخم گفت: هدف از برگزاری این مراسم با حضور اهالی رسانه، فعالان فضای مجازی و هنرمندان، تجلیل از پرستاران و کادر درمان همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان‌های غزه بود که به مناسبت روز پرستار در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند برگزار شد.

ویژه‌ برنامه آیه‌های زخم در خراسان جنوبی

سجاد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال عنوانی بودیم که نشانی از هر ۲ موضوع باشد و با توجه به اتفاقات تلخ غزه، زخم و جراحات مردم مظلوم فلسطین همچنین یادآوری نقش پرستاران و کادر درمان که مرهمی بر این زخم‌ها هستند، عنوان مراسم «آیه‌های زخم» انتخاب شد.

ویژه‌ برنامه آیه‌های زخم در خراسان جنوبی

وی گفت: علاوه بر این تلقی معنوی از وقایع اخیر می‌شود که امیدواریم هرچه زودتر تبدیل به ظهور بزرگ و نجات جامعه بشری از شر صهیونیست‌ها شود.

اجرای نمایش توسط بسیج هنرمندان با هدف به تصویر کشیدن فضای واقعی بیمارستان‌های غزه، اجرای سرود توسط گروه دانش آموزی عقیق و اهدای گل به پرستاران از دیگر بخش‌های این برنامه بود که همزمان با روز پرستار برگزار شد.

همچنین در حاشیه این برنامه نمایشگاه عکسی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه برپا شد.

انتهای پیام/