رفتن به محتوای اصلی

نشست مدیران رسانه‌های خراسان‌جنوبی با قاضی‌القضات

1402/09/06

به همت سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی و میزبانی دادگستری کل استان، نشست صمیمی مدیران رسانه‌ها در قالب قرارگاه رسانه با رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، به همت سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی و میزبانی دادگستری کل استان، نشست صمیمی مدیران رسانه‌ها در قالب قرارگاه رسانه با رئیس کل دادگستری استان برگزار شد. در این نشست ۳ ساعته حجت‌الاسلام موحدی‌راد ضمن شنیدن مطالبات مدیران رسانه‌های استان و پاسخگویی به آن، به تبیین پشت پرده تعدادی از مهم‌ترین پرونده‌های پر سر و صدای این روزهای استان پرداخت.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد در دیدار با مدیران رسانه‌های خراسان‌جنوبی گفت: بسیج و بسیجی یک اعتقاد، باور و یک ایده است و صرف پوشیدن لباس نیست.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی بیان کرد: اگر هر کدام از ما در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه خون شهدا بنا شده است، دغدغه مردم و نظام را داشته باشیم و برای مردم مطالبه گری کنیم، دارای اعتقاد بسیجی هستیم.

وی ادامه داد: هر کس به نظام جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان ها و ارزش‌ها، اعتقاد و باور داشته باشد و مطالبه‌گری کند و به دنبال خدمت شایسته به مردم باشد می‌توان گفت آن فرد، بسیجی است.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بر دوش رسانه‌ها و سایر خادمان مردم، موضوع جهاد تبیین است، افزود: لازم است که خدمات، تلاش‌ها و زحماتی که در چهار دهه اخیر نظام جمهوری اسلامی انجام شده است به اطلاع مردم برسد.

حجت‌الاسلام موحدی‌راد ادامه داد: برخی از شعارهای مقام معظم رهبری متاسفانه تنها در حد چاپ یک پوستر و چند همایش مورد توجه قرار می‌گیرد اما در عمل برخی از مدیران دیده نمی‌شود و مقام معظم رهبری چندین سال است که به بحث شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و غیره اشاره کرده‌اند قطعا اگر یک مقدار چشم و گوش خود را باز می‌کردیم اتفاقات سال گذشته رقم نمی‌خورد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی عنوان کرد: یک سری از افراد داده‌های غلطی را به نسل جوان می‌دهند؛ باید واقعیت‌ها را برای جوانان بیان و روشن کنیم و خدماتی را که نظام جمهوری اسلامی ارائه می‌دهد را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ رسانه‌ای است، گفت: اصحاب رسانه با روشنگری خود می‌توانند در آن ظلمت و تاریکی، راه را برای جوانان روشن کنند تا اقشار جامعه به خصوص جوانان راه را از بیراهه تشخیص دهند.

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی نیز در ابتدای جلسه عنوان داشت: سال گذشته قرارگاه رسانه متشکل از مدیران رسانه‌ها و فعالین برتر رسانه‌های استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در خصوص مشکلات و رویدادها جلساتی را برگزار کردیم و رسانه ها با برخی از مشکلات و رویدادها آشنا شدند.

در این جلسه فعالان رسانه به تشریح دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/